З ФБ сторінки Андрія Міняйла:
Учора відвідав туристичний форум “Відкриваємо Черкащину разом”. Форум проходив у двох панельних дискусіях.
Перша панельна дискусія була на тему: “Виділятися, будучи собою!” Мені дуже сподобалися виступи усіх спікерів. Dmitry Bulanov розповідав про айдентику туристичного Запоріжжя “Сім шляхів до пригод”. Цікавий логотип та сама ідея кривих ліній, які у свою чергу утворюють симикутню зірку. Після панельних дискусії я дізнався думку Дмитра Буланова, щодо нашого туристичного логотипу. Мені сподобалося, що він висловився, як дизайнер і сказав, що наш логотип варто осучаснити. “Цей логотип був актуальним і цікавим, коли його приймали. Зараз він трохи застарів треба осучаснити. Ще він складний для того, щоб його запам’ятати і відтворити”. Повністю згоден з думкою Пана Дмитра адже логотип Запоріжжя приблизно відтворити можна а от наш складно.
Дуже вразив виступ Ashot Arushanov батька, Президента Мотофестивалю “Тарасова Гора”. Уявіть бізнесмени намагаються створювати свої фестивалі з розрахунків, піару, менеджменту, планів, стратегії, логотипу і всього іншого. Ашот Арушанов пішов іншим шляхом. Можна стверджувати, що Мотофестиваль “Тарасова Гора” народила сама тусовка байкерів, до якої потім уже почали приєднуватися стратегії, логотипи, писатися історія. У 2019 році буде 17 фестиваль. 17 років існує цей фестиваль, як багато довелося пережити злетів, падінь і як багато приємних моментів чекає на організаторів і учасників Мотофестивалю у майбутньому. Я від щирого серця бажаю подальшого розвитку цьому фестивалю. Виступ Пана Ашота був наповнений емоціями, бажанням передати той досвід, який він отримав за час народження фестивалю і до сьогоднішнього дня. Це дуже надихаюча історія, яку потрібно чути і яку брати у приклад.
Валентина Высочин голова асоціації гостинності Черкащини, директор туристичної компанії “Туроператор “Мандрівник”. Ділилася досвідом написання туристичної стратегії міста Черкаси. Дійсно велика робота була зроблена і ще більший об’єм інформації опрацьований. Мені дуже сподобалася ідея облаштування острова і проведення на ньому фестивалів, форумів. У мене навіть з’явилася ідея, як привернути увагу бізнесу, ЗМІ та влади до цього питання, але це уже опишу у іншому пості.
Svetlana Karabin з ідеєю проведення “Гогольфест” у Черкасах. На мою думку це дуже цікавий захід, який вартий уваги. Це дозволить залучити туристів, які у свою чергу матимуть змогу ознайомитися з Черкаси і відповідно залишити свої кошти у нас. Взагалі я вважаю, що місту і громаді варто триматися за різного роду фестивалі і їх ідейних батьків. Черкаський книжковий фестиваль і Фіть Людмила Книжковий Маестро адже це теж історія, яка має своїх прихильників і поціновувачів. Денис Гайда і його ГайдаFest цього року справді не вистачало місто цього драйву, музики, вражень, емоцій. Сподіваюся, що 2019 рік не стане винятком і місто з відкритими руками зустріне черговий раз ГайдаFest.
Друга панельна дискусія туристичного форуму була на тему: “Синергії зусиль або навіщо Черкаській області туристичні кластери”. Олександр Файнін президент Туристичний кластер “Західна Черкащина” розповідав про свої здобутки. Необхідність об’єднуватися у кластери і чому деякі жителі не хочуть бачити туристів. “Якщо місце на яке приїздять туристи немає кластерів, то там буде сміття після туристів. У іншому випадку це будуть кошти і все буде систематизовано і організовано”. Дізналися, яка вартість створення інфраструктури Умані. Уявіть на секунду, щоб у Умані була інфраструктура у вигляді: готелів, хостелів, кафе та інших потрібних речей ціна питання більше 45 млн.$.
Tatiana Voronova операцій директор проекту Туристичні кластери 300+. З Пані Тетяною говорили про необхідність об’єднання у кластери, створення самих кластерів. Андрій Тичина розповідав про ресурси Zruchno TravelZruchno TravelDoroga.UAНавколоUA де можна дізнатися про маршрути і отримати більше інформації про місце. Приємно, що ми (учасники) постійно дізнаємося нові місця комунікації. Особисто я не знав про такі ресурси.
Цікаву інформацію дізнався про Буцький каньйон / Butsky Canyon, BUKY GRILL FEST – Буцький каньйон для мене з’явилося нове місце де я хочу і обов’язково повинен побувати. Любов Ропало директор Cherkasy Regional Development Agency ділилася цікавим досвідом відвідання різних ОТГ, інших об’єднань громадян, бізнесу і те, як саме вони вперше відвідують це місце. Мені сподобалося, що першого разу команда намагається повторити кожен крок туристів і тим самим дізнається переваги і недоліки тереторії. Це можуть бути елементарні речі, наприклад безкоштовна екскурсія, де навіть немає скриньки для пожертв чи підтримки музею відвідувачами.
У кінці Туристичний форум – 2018 Черкащина туристична Олександр Файнін і Roman Karmannik підписали меморандум про співпрацю. Приємно коли є діалог бізнес-громада-влада і ще приємніше коли цей діалог приносить прибутки і якісні зміни тереторії. “Давайте перетворимо ідеї та знайомства у проекти разом!” Як на мене чудова фраза, яка всиляє віру, надію і любов до власної справи і оточуючого середовища.
P.S. Дякую за вашу активність. Якщо вам цікаво дізнатися більше про ідею, яка у мене з’явилася під час туристичного форуму про наші острова пишіть у коментарях.